کلیپ مجازی

کلیپ مجازی

به وبلاگ کلیپ مجازی خوش امدید!

سخنگوی فیس بوک، درباره ی شمار ایرانی های عضو این سایت گفت: «اين مجموعه معمولا آمار كاربران كشورها را اعلام نمي‌كند و به همين دليل در مورد ايران نيز نمي‌توانيم بگوئيم كه چند نفر عضو فيس‌بوك بودند.»

سایت یاری، دلیل این اقدام را این دانسته بود که ظاهرا فعالیت هواداران یک کاندیدای خاص انتخابات ریاست جمهوری موجب این تصمیم شده است.
سایت فیس بوک، چندی پس از راه اندازی از سوی مقامات ایرانی فیلتر شده بود، اما از زمستان سال گذشته به همراه سایت یوتیوب، از فیلتر درآمد و حالا یک بار دیگر این مساله را تجربه کرد.

سایت یاری نیوز، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران را دستور دهنده رفع فیلترینگ دانسته است.

یاری نوشته است که : «فیلتر شدن فیس‌بوک از جمله مواردی بود که در کنفرانس خبری احمدی‌نژاد نیز از او پرسیده شد که رئیس دولت نهم گفت من دستور ندادم فیس بوک فیلتر شود و دهها سایت علیه من مطلب می‌نویسند که ما برخوردی با آنها نمی‌کنیم.»
از سوی دیگر، مهدی کروبی، دیگر کاندیدای ریاست جمهوری هم به خبرگزاری رویترز گفته بود که به هر حال نظره نظراتی راجع به دولت در این سایت مطرح شده بود و این سایت بسته شد. من این را به ضرر دولت می دانم. این روزها باید تحمل هم بیشتر شود، چرا که هر اقدام این چنینی می تواند مورد برداشت سیاسی قرار گیرد.

سایت فیس بوک، در حال حاضر یکی از محبوب ترین سرویس دهنده ها در جهان و ایران است و از طریق آن می توان ارتباطات اجتماعی را گسترش داد، وبلاگ نویسی کرد، درباره ی مسائل و احساسات نوشت و نظر داد، در آن ترانه و موسیقی گوش داد یا در گروه های انجمن مختلفی به صورت از راه دور فعالیت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: بهنام رمضانی ׀ تاریخ: شنبه 21 خرداد 1390برچسب:در باره ی فیس بوک,درباره ی فیلتر فیس بوک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , behnam2.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com